مفاهیم و کارکردهای دستوری: چالشی پیش روی کلاس آموزش زبان فرانسه در دانشگاههای ایران
مفاهیم و کارکردهای دستوری: چالشی پیش روی کلاس آموزش زبان فرانسه در دانشگاههای ایران

دانیال بسنج؛ لیلا شوبیری

دوره 10، شماره 17 ، مرداد 1395، ، صفحه 57-78

چکیده
  امروزه داشتن رویکرد ارتباطی-معنایی و یا به عبارت دیگر ارجحیت معنا به فرم و ساختار در زمینه زبان امری اجتناب ناپذیر در تهیه و تدوین دستور زبان­های معنامحور‌‌ می‌باشد. به نظر می­رسد که تنها راه از ...  بیشتر